• قربانی‌زاده، وجه‌الله; مشبکی، اصغر. طراحی الگویی برای تعیین سطح یادگیرندگی سازمان‌ها: شرکت‌های قطعه سازی خودرو (۱۳۸۴). فصلنامه مدرس علوم انسانی، دوره ۱۰، شماره ۴، ۲۰۹-۱۷۰٫
    • ( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

  • Ortiz Laverde,A; Baragano, A; Sarrieguidominguez,j. Knowledge Process: On Overview of the Principal Models(2003),European Knowledge Manegement Summer School, 3rd.
  • رضائی نور، جلال.۱۳۹۰،”ارزیابی تأثیر فرایند خلق دانش بر عملکرد سازمانی با بهره گرفتن از روش‌های تحلیل چند متغیره”، رساله برای دریافت درجه دکتری در رشته مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره وری، دانشکده مهندسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت ایران.
  • Corso, M., Martini, A., Paolucci, E., & Pellegrini, L. (2001). Knowledge management in product innovation: an interpretative review. International Journal of Management Reviews, 3. 341-35.
  • Corso, M., & Paolucci, E. (2001). Fostering innovation and knowledge transfer in product development through Information Technology. International Journal of Technology Management, 22, 126–۱۴۸٫
  • Tah, J., & Carr, V. (2001). Towards a framework for project risk knowledge management in the construction supply chain. Advanced Engineering Software,32, 835–۸۴۶٫
  • Wu, D. J. (2001). Software agents for knowledge management: coordination in multi-agent supply chains and auctions. Expert Systems with Applications, 20, 51–۶۴٫
  • Spekman, R. E., Spear, J., & Kamauff, J. (2002). Supply chain competency: learning as a key component. Supply Chain Management: An International Journal, 7, 41–۵۵٫
  • Johanson, J., & Vahlne, J. E. (2003). Business relationship learning and commitment in the internationalization process. Journal of International Entrepreneurship, 1, 83–۱۰۱٫
  • Becker, M. C., & Zirpoli, F. (2003). Organizing new product development. Knowledge hollowing-out and knowledge integration – the FIAT Autocase. International Journal of Operations & Production Management, 23, 1033–۱۰۶۱٫
  • Choi, T. Y., Budny, J., & Wank, N. (2004). Intellectual property management: a knowledge supply chain perspective. Business Horizons, 47, 37–۴۴٫
  • Holtbrügge, D., & Berg, N. (2004). Knowledge transfer in multinational corporations, Evidence from Germany firms. Management International Review, 44, 129–۱۴۶٫
  • Sivakumar, K., & Roy, S. (2004). Knowledge redundancy in supply chains: a framework. Supply Chain Management: an International Journal, 9, 241–۲۴۹٫
  • Hult, G. T. M., Ketchen, D. J., & Slater, S. F. (2004). Information processing, knowledge development, and strategic supply chain performance. Academy of Management Journal, 47, 241–۲۵۳٫
  • Raisinghani, M. S., & Meade, L. L. (2005). Strategic decisions in supply-chain intelligence using knowledge management: an analytic-network-process framework. Supply Chain Management: An International Journal, 10, 151–۱۷۰٫
  • Douligeris, C., & Tilipakis, N. (2006). A knowledge management paradigm in the supply chain. EuroMed Journal of Business, 1, 66–۸۳٫
  • Hult, G. T. M., Ketchen, D. J., Cavusgil, T., & Calantone, R. J. (2006). Knowledge as a strategic resource in supply chains. Journal of Operations Management, 24, 458–۴۷۵٫
  • Maqsood, T., Walker, D., & Finegan, A. T. (2007). Extending the ‘‘knowledge advantage’’: creating learning chains. The Learning Organization, 14, 123–۱۴۱٫
  • Craighead, C. W., Tomas, G., Hult, M., & Ketchen, D. J. (2009). The effects of innovation cost strategy, knowledge and action in the supply chain on firm performance. Journal of Operations Management, 27, 405–۴۲۱٫
  • Lancioni, R. A., & Chandran, R. (2009). Managing knowledge in industrial markets:New dimensions and challenges. Industrial Marketing Management, 38, 148–۱۵۱٫
  • Huang, C. C., & Lin, S. (2010). Sharing knowledge in a supply chain using the semantic web. Expert Systems with Applications, 37, 3145–۳۳۱۶٫
  • Bandyopadhyay, S., & Pathak, P. (2007). Knowledge sharing and cooperation in outsourcing projects-A game theoretical analysis. Decision Support Systems, 43, 349–۳۵۸٫
  • Fletcher, L., & Polychronakis, Y. E. (2007). Capturing knowledge management in the supply chain. Euromed Journal of Business, 2, 191–۲۰۷٫
  • Cheung, M., & Myers, M. B. (2008). Managing knowledge sharing networks in global supply chain. International Journal of Management & Decision Making, 9, 581–۵۹۹٫
  • Myers, M. B., & Cheung, M. (2008). Sharing global supply chain knowledge. MIT Sloan Management Review, 49, 67–۷۳٫
  • Wang, C., Fergusson, C., Perry, D., & Antony, J. (2008). A conceptual case-based model for knowledge sharing among supply chain members. Business Process Management Journal, 14, 147–۱۶۵٫
  • Paton, R. A., & McLaughlin, S. (2008). Service innovation: knowledge transfer and the supply chain. European Management Journal, 26, 77–۸۳٫
  • Blumenberg, S., Wagner, H., & Beimborn, D. (2009). Knowledge transfer processes in IT outsourcing relationships and their impact on shared knowledge and outsourcing performance. International Journal of Information Management, 29, 342–۳۵۲٫
  • Pedroso, M. C., & Nakano, D. (2009). Knowledge and information flows in supply chains: A study on pharmaceutical companies. International Journal of Production Economics, 122, 376–۳۸۴٫
  • Xiwei, W., Blein, M., & Kan, W. (2010). Designing knowledge chain networks in China — A proposal for a risk management system using linguistic decision making. Technological Forecasting & Social Change, 77, 902–۹۱۵٫
  • Khalfan, M. A., Kashyap, M., Li, X., & Abbott, C. (2010). Knowledge management in construction supply chain integration. International Journal of Networking and Virtual Organisations, 7, 207–۲۲۱٫
  • روزرخ، مرجان. ۱۳۸۸،”تدوین مولفه‌های بهره وری مدیریت دانش در سازمان ثبت احوال کشور”، پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس.
  • خاکی، غلامرضا. آشنایی با مدیریت بهره وری (تجزیه و تحلیل آن در سازمان)، انتشارات سایه نما، چاپ دوم، ۱۳۷۷٫
  • ایمان، محمدتقی. مبانی پارادایمی روش‌های تحقیق کمی و کیفی در علوم انسانی. پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، قم، ۱۳۹۰٫
  • مستقیمی، حسین. صورت بندی پارادایمی از روش‌های تحقیق (۱۳۹۲). نشریه علوم اجتماعی شماره ۶۲٫
  • فوکردی، رحیم. ۱۳۹۰،”مدلی برای تبیین روابط قدرت در لایه خرده فروشی زنجیره تأمین موارد غذائی، مورد مطالعه: بخش محصولات غذائی شرکت خدماتی کالای شهروند”، رساله دکتری در مدیریت تولید و عملیات، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی.
  • شیخ بهائی، محمدرضا; مینایی بیدگلی، بهروز; سلامی، محمد. «کاربرد داده‌کاوی متنی در مدیریت دانش صنعت خودرو و رده‌بندی متن». هشتمین کنفرانس داده کاوی ایران، ۱۱ آذر ۱۳۹۳، تهران، هتل المپیک.
  • اسماعیلی، مهدی. مفاهیم و تکنیک‌های داده کاوی. دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، چاپ اول، ۱۳۹۲٫
  • حسنقلی پور، حکیمه; قلی پور، آرین; محمدی قاضی محله، مهدی; روشندل اربطانی، طاهر. «الزامات، ضرورت‌ها و مکانیزم‌های تجاری سازی دانش در دانشکده‌های مدیریت». نشریه مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران، دوره دوم، ۶(۱۳۸۹):۴۱-۶۰٫
  • Straus A, Corbin J (2008). Basics of Qualitatvie Research: Techniques andProcedures for Developing Grounded Theory, Third Edition, Los Angeles:Sage Publications.
  • کوربین، جولیت; اشتراوس، آنسلم. اصول تحقیق کیفی (شیوه‌ها و رویه‌های توسعه گراندد تئوری)، دهقان نیری، ناهید; فخرموحدی، علی; اسماعیلی، مریم; صادقی، تابنده; طیبی، زهرا. اندیشه رفیع، چاپ اول، ۱۳۹۲٫
  • Basics of Qualitative Research: Techniques and Procedures for Developing Grounded Theory. Strauss, Anselm L.; Corbin, Juliet M.
  • معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، نقشه جامع دولت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران (۱۳۹۴-۱۳۹۰)، معاونت نوسازی و تحول اداری امور توسعه دولت الکترونیک، ریاست جمهوری، ۱۳۹۰٫
  • خسروی، سروش. ۱۳۹۱،”تبیین مدل مرحله‌ای پیاده سازی سیستم مدیریت دانش در سازمان‌های پروژه محور، مطالعه موردی: گروه شرکت‌های همکاران سیستم”، پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم‌های اطلاعاتی پیشرفته، موسسه آموزش عالی مهرالبرز.
  • بازرگان، عباس. مقدمه ای بر روش‌های تحقیق کیفی و آمیخته، تهران: نشر دیدار، ۱۳۸۷٫
  • حسنوی، رضا; اخوان، پیمان; سنجقی، محمدابراهیم. عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش، آتی نگر، چاپ سوم، ۱۳۹۱٫
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...