دانشگاه علامه طباطبائی
دانشکده مدیریت و حسابداری
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی
عوامل موثر بر رضایت گردشگران چینی از تسهیلات اقامتی مطالعه هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره شهر تهران
نگارش
فرزانه واشقانی فراهانی
استاد راهنما
دکتر ابولفضل تاج زاده نمین
استاد مشاور
دکتر اکبر پورفرج
زمستان
۱۳۹۳
تقدیم به خانواده ام
خدای را بسی شاکرم که از روی کرم پدر و مادری فداکار نصیبم ساخته تا در سایه
درخت پر بار وجودشان بیاسایم و از ریشه آنها شاخ و برگ گیرم و از سایه وجودشان
در راه کسب علم ودانش تلاش نمایم .
والدینی که بودنشان تاج افتخاری است بر سرم و نامشان دلیلی است بر بودنم چرا
که این دو وجود پس از پروردگار مایه هستی ام بوده اند دستم را گرفتند و راه رفتن
را در این وادی زندگی پر از فراز و نشیب آموختند.
و خواهر و برادر عزیزم که بودن در کنارشان برایم دلگرمی زندگی است.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

سپاس از زحمات
جناب دکتر تاج زاده، استاد راهنما که از هیچ تلاشی در انجام این پایان نامه دریغ نداشتند و بدون راهنمایی های ایشان انجام این پایان نامه بسیار مشکل می نمود.
جناب دکتر پورفرج، استاد مشاور این پایان نامه که با زحمات خود در غنی شدن این کار همواره همراهی نموده اند.
جناب دکتر ابراهیمی، استاد داور که با صبر و حوصله فراوان این پایان نامه را مطالعه نموده و دلسوزانه در جهت بهبود این پایان نامه قدم برداشته اند.
چکیده
رضایت مشتری و مشتری مداری از جمله مفاهیم خدماتی است که در صنعت هتلداری با عنوان میهمانداری شناخته می­ شود. این صنعت یکی از زیر­­ساخت­های صنعت گردشگری است که با فراهم آوردن تسهیلات و خدمات مهمان نوازی نقشی کلیدی در ارتقای تجربه گردشگر ایفا می­ کند. از دهه گذشته تاکنون گردشگران چینی با سرعت بالای رشد در بازار گردشگری جهان، یکی از بزرگترین و جدیدترین بازارها برای جذب گردشگر محسوب می شود. از دیدگاه تجاری و روابط بین المللی نیز ایران و چین از گذشته های دور تا کنون با یکدیگر روابط خوبی داشته اند و در سال های اخیر ایران جذب این گردشگران را در الویت های پژوهشی گردشگری خود در فاز اول بخش بندی بازار[۱] قرار داده است. از آنجایی که تهران اولین نقطه ورود اکثرگردشگران چینی به ایران می باشد، این پژوهش در میان گردشگران چینی مقیم هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره تهران با توزیع پرسشنامه به زبان چینی ماندارین به جمع آوری داده ها پرداخته است. از میان ۷ متغیر مورد بررسی از ۵ بخش رضایت داشته اند و ۲ بخش موجب نارضایتی آنان گشته است، همینطور با آزمون فریدمن متغیرها الویت بندی شده اند. در انتها نتایج فوق مورد تحلیل قرار گرفته و با ارائه راهکارهای پیشنهادی جهت بهبود وضعیت هتل­های ۴ ستاره و ۵ ستاره شهر تهران در راستای جلب رضایت بیشتر گردشگران به پایان رسیده است.
واژگان کلیدی: رضایت مشتری[۲]،مهمانداری[۳]، گردشگران چینی[۴]، هتل­های تهران[۵]، آزمون دو جمله ای[۶]

آدرس پست الکترونیکی نگارنده پایان نامه:
farahani.tourism@gmail.com
فهرست مطالب
فصل اول : کلیات تحقیق ۱
مقدمه ۱
بیان مسئله ۱
اهمیت و ضرورت موضوع ۴
اهدف تحقیق ۵
پرسش های تحقیق ۵
پرسش اصلی ۵
پرسش های فرعی ۵
فرضیه های تحقیق ۶
قلمرو موضوعی- مکانی جامعه تحقیق ۶
قلمرو زمانی تحقیق ۶
روش نمونه گیری و تخمین حجم جامعه ۶
روش های گردآوری داده ها و ابزار مورد استفاده برای آن ۷
روش تحقیق ۷
روش های تحلیل داده ها ۷
مراحل اجرا ۷
مدل تحقیق ۸
خلاصه فصل ۹

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...