شکل ۴-۱۶ پاسخ دینامیک غلت برای سیستم ترمز فعال ۷۲

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

شکل ۴-۱۷ پاسخ دینامیک طولی برای سیستم ترمز فعال ۷۳
شکل ۴-۱۸ نمودار تلاش کنترلی برای سیستم ترمز فعال ۷۴
شکل ۴-۱۹ مانور تغییر مسیر دوگانه برای سیستم کنترل فعال غلت ۷۵
شکل ۴-۲۰ پاسخ نرخ چرخش برای سیستم کنترل فعال غلت ۷۶
شکل ۴-۲۱ پاسخ دینامیک جانبی برای سیستم کنترل فعال غلت ۷۷
شکل ۴-۲۲ پاسخ دینامیک غلت برای سیستم کنترل فعال غلت ۷۸
شکل ۴-۲۳ پاسخ دینامیک طولی برای سیستم کنترل فعال غلت ۷۹
شکل ۴-۲۴ نمودار تلاش کنترلی برای سیستم کنترل فعال غلت ۸۰
شکل ۴-۲۵ مانور تغییر مسیر دوگانه برای سیستم کنترل یکپارچه روی سطح خشک ۸۱
شکل ۴-۲۶ پاسخ دینامیک چرخش برای سیستم کنترل یکپارچه روی سطح خشک ۸۲
شکل ۴-۲۷ پاسخ دینامیک جانبی برای سیستم کنترل یکپارچه روی سطح خشک ۸۳
شکل ۴-۲۸ پاسخ دینامیک غلت برای سیستم کنترل یکپارچه روی سطح خشک ۸۴
شکل ۴-۲۹ پاسخ دینامیک طولی برای سیستم کنترل یکپارچه روی سطح لغزنده ۸۵
شکل ۴-۳۰ نمودار زاویه فرمان و گشتاور چرخ­ها برای سیستم کنترل یکپارچه روی سطح خشک ۸۶
شکل ۴-۳۱ نمودار گشتاور فعال غلت برای سیستم کنترل یکپارچه روی سطح خشک ۸۷
شکل ۴-۳۲ نمودار ضرایب وزنی سیستم­ها برای سیستم کنترل یکپارچه روی سطح خشک ۸۷
شکل ۴-۳۳ مانور تغییر مسیر دوگانه برای سیستم کنترل یکپارچه روی سطح لغزنده ۸۸
شکل ۴-۳۴ پاسخ دینامیک چرخش برای سیستم کنترل یکپارچه روی سطح لغزنده ۸۹
شکل ۴-۳۵ پاسخ دینامیک جانبی برای سیستم کنترل یکپارچه روی سطح لغزنده ۹۰
شکل ۴-۳۶ پاسخ دینامیک غلت برای سیستم کنترل یکپارچه روی سطح لغزنده ۹۱
شکل ۴-۳۷ پاسخ دینامیک طولی برای سیستم کنترل یکپارچه روی سطح لغزنده ۹۲
شکل ۴-۳۸ نمودار زاویه فرمان و گشتاور چرخ­ها برای سیستم کنترل یکپارچه روی سطح لغزنده ۹۳
شکل ۴-۳۹ نمودار گشتاور فعال غلت برای سیستم کنترل یکپارچه روی سطح لغزنده ۹۴
شکل ۴-۴۰ نمودار ضرایب وزنی سیستم­ها برای سیستم کنترل یکپارچه روی سطح لغزنده ۹۴
شکل ۴-۴۱ مقایسه سیستم­های کنترلی در کاهش خطای نرخ چرخش ۹۶
شکل ۴-۴۲ مقایسه سیستم­های کنترلی در کاهش خطای شتاب جانبی ۹۶
شکل ۴-۴۳ مقایسه سیستم­های کنترلی در کاهش خطای لغزش جانبی ۹۷
شکل ۴-۴۴ مقایسه سیستم­های کنترلی در کاهش شاخص غلت ۹۸
شکل ۴-۴۵ مقایسه سیستم­های کنترلی در کاهش افت سرعت ۹۸
شکل ۴-۴۶ مقایسه سیستم­های کنترلی در کاهش انحراف از مسیر ۹۹
شکل ۴-۴۷ مانور تغییر مسیر دوگانه ۱۰۰
شکل ۴-۴۸ پاسخ دینامیک جانبی ۱۰۱
شکل ۴-۴۹ پاسخ دینامیک جانبی (ادامه) ۱۰۲
شکل ۴-۵۰ پاسخ دینامیک غلت ۱۰۲
شکل ۴-۵۱ پاسخ دینامیک غلت (ادامه) ۱۰۳
شکل ۴-۵۲ زاویه فرمان ۱۰۴
شکل ۴-۵۳ گشتاور رانشی چرخ­ها ۱۰۴
شکل ۴-۵۴ گشتاور ترمزی چرخ­ها ۱۰۵
شکل ۴-۵۵ پاسخ دینامیک طولی ۱۰۵
شکل ۴-۵۶ نتیجه حل مسئله بهینه­سازی با تابع هدف LLT ۱۰۶
شکل ۴-۵۷ مسیر خودرو در مانور بدترین حالت ۱۰۷
شکل ۴-۵۸ پاسخ دینامیک چرخش در مانور بدترین حالت ۱۰۷
شکل ۴-۵۹ پاسخ دینامیک جانبی در مانور بدترین حالت ۱۰۸
شکل ۴-۶۰ پاسخ دینامیک غلت در مانور بدترین حالت ۱۰۹
شکل ۴-۶۱ پاسخ دینامیک طولی در مانور بدترین حالت ۱۱۰
شکل ۴-۶۲ زاویه فرمان در مانور بدترین حالت ۱۱۱

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...