– این تحقیق می ­تواند ارتباط واقعی ویژگی­های شخصیتی مصرف کنندگانی که قصد (رفتار) خرید دارند و همچنین در شناسایی عوامل روانشناسی اصلی و موثر، رفتار خرید مصرف کننده را در مصرف کننده سرعت می­بخشد و قطعاً به عمل­گرایان در بهبود استراتژی­ های بازاریابان­شان با توجه به فروش محصولات کمک می­ کند.

جمع­بندی فصل پنجم

در این فصل نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ­ها به صورت خلاصه­بندی مورد بحث واقع شد و سپس به بیان محدودیت­هایی که در روند تحقیق با آن مواجه بوده­ایم پرداخته شد و سپس بر اساس نتایج به دست آمده به بیان پیشنهادات کاربردی و نیز پیشنهاداتی برای محققین آتی اقدام نمودیم.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

منابع و ماخذ

    1. احمدی‌پور، مراد. (۱۳۸۷). مبانی نفوذ پیامهای تبلیغاتی. تدبیر(۱۹۱)، ۵۲-۵۶.
    1. آذر، عادل، و مومنی، منصور. (۱۳۸۹). آمار و کاربرد آن در مدیریت. تهران: سمت.
    1. بحرالعلومی، سراج، جامعی، بابک، و عامری، محمود. (۱۳۹۰). بازاریابی دهان به دهان؛ مثبت یا منفی. بانک مقالات بازاریابی، ۷-۱.
    1. جلیلیان، حسین، ابراهیمی، عبدالمجید، و محمودیان، امید. (۱۳۹۱). تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در میان دانشجویان فصلنامه مدیریت بازرگانی، ۴(۱۴)، ۶۴-۴۱.
    1. حیدرزاده، کامبیز، و حسنی‌پارسا، الهام. (۱۳۹۱). بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان. مدیریت بازاریابی، ۰(۰)، ۳۶-۱۷.
    1. خاکی، غلامرضا. (۱۳۹۰). روش تحقیق با رویکرد پایان نامه نویسی. تهران: انتشارات بازتاب و انتشارات مرکز تحقیقات علمی کشور.
    1. خان محمدی، هدی، و سیدجوادین، سیدرضا. (۱۳۹۳). ویژگی پیام های تبلیغاتی اثربخش در بیمه های بازرگانی از دیدگاه بیمه گذاران. مجله مطالعات کمی در مدیریت، ۵(۲)، ۵۰-۳۳.
    1. خان‌محمدی، سهراب، و محمدی، محسن. (۱۳۸۶). طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده. مدیریت بازاریابی، ۰(۲)، ۴۶-۲۷.
    1. درودی، هما. (۱۳۹۲). نقش پیام تبلیغاتی رسانه براساس مدل (A.I.D.A) بر روی رفتار مصرف کننده؛ (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران). مطالعات رسانه ای، ۱(۸)، ۱۱۸-۱۱۱.
    1. دهدشتی‌شاهرخ، زهره، و نیاکان‌لاهیجی، نازیلا. (۱۳۸۸). اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتار مصرف کننده کالاها و خدمات رایانه ای. مطالعات مدیریت بهبود و تحول(۶۰)، ۱۲۴-۱۱۵.
    1. رضایی، محمد. (۱۳۸۷). ارتباط مؤثر با بازار هدف. تدبیر، ۱(۱۹)، ۳۹-۳۳.
    1. رنجبر‌فرد، مینا، و بختیاری، سید‌مجید. (۱۳۹۳). رضایت بیمه گذاران از خدمات بیمه شخص ثالث. پژوهشنامه بیمه، ۱(۲۹)، ۱۰۴-۷۹.
    1. زرورق، محمدحسن. (۱۳۹۰). مبانی تبلیغ. تهران: انتشارات سروش.
    1. صحت، سعید، گراوند، عادله، و قبادی، لیدا. (۱۳۹۰). بررسی نقش اصلی تبلیغات در صنعت بیمه. تازه های جهان بیمه، ۱(۱۴)،۵-۱۴.
    1. صنایعی، علی، و شافعی، رضا. (۱۳۹۱). ارائه مدلی برای تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتری ها بر اساس تئوری کارکردی نگرش. پژوهش نامه بازرگانی(۶۲)، ۱۹۲-۱۵۲.
    1. قریحه، محبوبه، اسماعیل پور، مجید، و بحرینی زاده، منیژه. (۱۳۹۲). ارائه مدلی سلسله مراتبی جهت بررسی نقش تبلیغات اینترنتی در فرایند خرید مشتریان. ارائه شده در دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، گرگان.
    1. قنبری نژاد، مجید. (۱۳۹۰). نقش رفتار مصرف کننده در تصمیم گیری برای خرید محصولات. (کارشناسی ارشد )، دانشگاه آزاد واحد رشت، رشت.
    1. کاتلر، فیلیپ، آرمسترانگ، گری. (۱۳۸۳). اصول بازاریابی، ترجمه بهمن فروزنده. تهران: انتشارات آتروپات.
    1. کریمی، آزاده. (۱۳۹۰). تکنیک های فروش حرفه ای بیمه. پژوهشکده بیمه. چاپ پنجم. تهران.
    1. کیا، علی‌رضا. (۱۳۹۱). بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرایند تصمیم گیری خرید. مدیریت بازاریابی، ۰(۰)، ۸۹-۱۰۴.
    1. مک، دانیل. (۲۰۰۰). فناوری اطلاعات برای مدیریت. ترجمه دکتر اصغر صرافی زاده. تهران: انتشارات ترمه. چاپ دوم. ویرایش پنجم
    1. مکارمی، سارا. (۱۳۹۱). بررسی مفهومی اثربخشی تبلیغات برروی انتخاب مشتری، بانک مقالات بازاریابی، ۱۰-۱.
    1. میرزایی‌مقدم، الهام، جهانی، محسن، و ملاجان، مریم. (۱۳۹۱). نوشتن طرح بازاریابی در بیمه های عمر. تازه های جهان بیمه، ۰(۰)، ۴۱-۲۹.
    1. مینور، میشل، و سی مون، جان. (۱۳۹۰). رفتار مصرف کننده، ترجمه عباس صالح اردستانی و محمد رضا سعدی. انتشارات آیلار. ویرایش سوم.
    1. نوربخش، کامران. (۱۳۹۱). تاثیر محیط فیزیکی بر رفتار مصرف کننده، بانک مقالات بازاریابی، ۱۶-۱.
    1. یدالهی‌فارسی، جهانگیر، دقیقی‌اصلی، علیرضا، و نظمی‌شرامین، ولی‌اله. (۱۳۹۲). طراحی الگوی ارزیابی فرصت های کارآفرینی در بیمه های عمر. پژوهشنامه بیمه، ۰(۲۸)، ۲۰۰-۱۷۹.
    1. Abideen, Zain-Ul, & Saleem, Salman. (2011). Effective advertising and its influence on consumer buying behavior. European Journal of Business and Management, 3(3), 55-65.
    1. Adelaar, Thomas, Chang, Susan, Lancendorfer, Karen M, Lee, Byoungkwan, & Morimoto, Mariko. (2003). Effects of media formats on emotions and impulse buying intent. Journal of Information Technology, 18(4), 247-266.
    1. Badgaiyan, Anant Jyoti, & Verma, Anshul. (2015). Does urge to buy impulsively differ from impulsive buying behaviour? Assessing the impact of situational factors. Journal of Retailing and Consumer Services, 22, 145-157.
    1. Bakshi, Gaurav, & Gupta, Surender Kumar. (2013). Online advertising and its impact on consumer buying behavior. International Journal of Research in Finance and Marketing, 3(1), 21-30.
    1. Bergemann, Dirk, & Bonatti, Alessandro. (2011). Targeting in advertising markets: implications for offline versus online media. The RAND Journal of Economics, 42(3), 417-443.
    1. Butler, Patrick, & Peppard, Joe. (1998). Consumer purchasing on the Internet:: Processes and prospects. European Management Journal, 16(5), 600-610.
    1. Carpenter, Phil. (2000). Building an Internet Business at Breakneck Speed. Boston: Harvard.
    1. Cengiz, Ekrem, Ayyildiz, Hasan, & Er, Bünyamin. (2007). Effects of image and advertising efficiency on customer loyalty and antecedents of loyalty: Turkish banks sample. Banks and Bank Systems, 2(1), 56-78.
    1. Chaudhuri, Arjun, & Holbrook, Morris B. (2001). The chain of effects from brand trust and brand affect to brand performance: the role of brand loyalty. Journal of marketing, 65(2), 81-93.
    1. Cheng, Hsiu-Hua, & Huang, Shih-Wei. (2013). Exploring antecedents and consequence of online group-buying intention: An extended perspective on theory of planned behavior. International Journal of Information Management, 33(1), 185-198.
    1. East, Robert, Hammond, Kathy, & Lomax, Wendy. (2008). Measuring the impact of positive and negative word of mouth on brand purchase probability. International Journal of Research in Marketing, 25(3), 215-224.
    1. Floh, Arne, & Madlberger, Maria. (2013). The role of atmospheric cues in online impulse-buying behavior. Electronic Commerce Research and Applications, 12(6), 425-439.
    1. Godes, David, & Mayzlin, Dina. (2004). Using online conversations to study word-of-mouth communication. Marketing Science, 23(4), 545-560.
    1. Goldsmith, Ronald E, & Lafferty, Barbara A. (2002). Consumer response to Web sites and their influence on advertising effectiveness. Internet Research, 12(4), 318-328.
    1. Goyette, Isabelle, Ricard, Line, Bergeron, Jasmin, & Marticotte, Francois. (2010). e‐WOM Scale: word‐of‐mouth measurement scale for e‐services context. Canadian Journal of Administrative Sciences, 27(1), 5-23.
    1. Hellier, Phillip K, Geursen, Gus M, Carr, Rodney A, & Rickard, John A. (2003). Customer repurchase intention: A general structural equation model. European Journal of Marketing, 37(11/12), 1762-1800.
    1. Jalilvand, Mohammad Reza, & Samiei, Neda. (2012). The effect of electronic word of mouth on brand image and purchase intention: An empirical study in the automobile industry in Iran. Marketing Intelligence & Planning, 30(4), 460-476.
    1. Jauhari, Vinnie, Manaktola, Kamal, & Jauhari, Vinnie. (2007). Exploring consumer attitude and behaviour towards green practices in the lodging industry in India. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 19(5), 364-377.
    1. Kimiloglu, Hande, & Zarali, Hülya. (2009). What signifies success in e-CRM? Marketing Intelligence & Planning, 27(2), 246-267.
    1. Kotler, Philip, & Armstrong, Gary. (2010). Principles of marketing: Pearson Education.
    1. Liu, Chung-Tzer, Guo, Yi Maggie, & Lee, Chia-Hui. (2011). The effects of relationship quality and switching barriers on customer loyalty. International Journal of Information Management, 31(1), 71-79.
    1. Moliner, Miguel A, Sánchez, Javier, Rodríguez, Rosa M, & Callarisa, Luis. (2007). Perceived relationship quality and post-purchase perceived value: An integrative framework. European Journal of Marketing, 41(11/12), 1392-1422.
    1. Moore, Robert, Moore, Melissa L, & Capella, Michael. (2005). The impact of customer-to-customer interactions in a high personal contact service setting. Journal of Services Marketing, 19(7), 482-491.
    1. Nicholls, Richard. (2011). Customer‐to‐customer interaction (CCI): a cross‐cultural perspective. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 23(2), 209-223. doi: doi:10.1108/09596111111119338
  1. Priyanka, Srivastava. (2012). A study on impact of online advertising on consumer behavior (with special reference to e-mails). International Journal of Engineering and Management Sciences, 3(4), 461-465.
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...