نویسنده/ نویسندگان (سال)
موضوع
یافته­ ها

اعرابی و اکرامی (۱۳۸۱)
رابطه بین کیفیت خدمات داخلی با قابلیت خدمات‌رسانی
همبستگی مثبت و معنی­دار بین عوامل هشت­گانه کیفیت خدمات داخلی و متغیر قابلیت خدمات­دهی وجود دارد.

حسینی و احمدی­نژاد (۱۳۸۷)
بررسی تأثیر رضایت­، اعتماد و ارزش ویژه نام تجاری در وفاداری مشتری
همبستگی مثبتی بین رضایت مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری با وفاداری رفتاری و نگرشی مشتری وجود دارد.

میرزا محمدی و عبدالملکی
(۱۳۸۷)
بررسی رابطه تعهد سازمانی با کیفیت ارائه خدمات در کارکنان اداری و آموزشی
میزان تعهد سازمانی کارکنان با میزان کیفیت ارائه خدمات و ابعاد آن ثبات و پایایی، میزان پاسخگویی، اطمینان، همدلی و وضعیت ظاهری آنان رابطه دارد.

سیدجوادین و همکاران
(۱۳۸۹)
مدلی از ارزیابی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان خدمات ورزشی
کیفیت خدمات باشگاه­ها بر رضایت مشتریان این باشگاه­ها تأثیر می­گذارد. همچنین کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان بر وفاداری مشتریان نیز تأثیر می­گذارند.

علیزاده دارابی (۱۳۹۰)
بررسی تأثیر سیستم تحویل خدمات بر عملکرد شرکت­ها با بهره گرفتن از زنجیرۀ سود خدمات
سیستم تحویل خدمات تأثیر معنی‌داری بر رضایت و وفاداری مشتریان دارد. رضایت کارکنان و قابلیت کارکنان بر رضایت مشتریان تأثیر دارند. همچنین رضایت کارکنان، کیفیت خدمات ارائه‌شده و قابلیت کارکنان بر وفاداری مشتریان نیز مؤثر است.

قره­چه و دابوئیان (۱۳۹۰)
وفاداری کارکنان در تعامل با وفاداری مشتریان در صنایع خدماتی
بین وفاداری کارکنان و کیفیت خدمات، کیفیت خدمات و رضایت مشتری و رضایت مشتری و وفاداری مشتری ارتباط مثبت و معنی‌داری وجود دارد.

نادی و حاذقی (۱۳۹۰)
روابط بین جو اخلاقی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی با نیت ترک خدمت در بین کارکنان
جو اخلاقی بر رضایت و تعهد سازمانی اثر مثبت و بر نیت ترک خدمت اثر منفی، تعهد سازمانی بر نیت ترک خدمت اثر منفی و رضایت بر تعهد سازمانی اثر مثبت دارد.

حسنقلی­پور و همکاران
(۱۳۹۱)
اثر کیفیت خدمات الکترونیکی در ایجاد اعتماد و رضایت
کیفیت خدمات درک شده بر اعتماد و رضایت مشتریان، و اعتماد بر رضایت مشتری تأثیر مثبت و معنی‌داری دارد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...