وفاداری………………………………………………………………….۱۲۱
۲-۹ خلاصه برخی پژوهشهای خارجی صورت گرفته در مورد وفاداری…………………………………………………………………۱۲۴
۳-۱ شاخص­ های متغیرها……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۳۶
۳-۲ ترکیب سؤالات پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………۱۴۴
۳-۳ بررسی پایایی متغیرهای پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………۱۴۶
۴-۱ پراکنش جنسیتی پاسخ ­دهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی………………………………………………………..۱۵۳
۴-۲ پراکنش سنی پاسخ ­دهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی……………………………………………………………….۱۵۵
۴-۳ پراکنش وضعیت تحصیلات پاسخ ­دهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی ……………………………………… ۱۵۶
۴-۴ پراکنش قیمت فعلی گوشی پاسخ ­دهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی……………………………………… ۱۵۸
۴-۵ پراکنش برند گوشی پاسخ ­دهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی…………………………………………………….۱۶۰
۴-۶ شاخص های توصیفی متغیرهای مکنون در نمونه مورد بررسی…………………………………………………………………..۱۶۲
۴-۷ همبستگی بین متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………۱۶۴
۴-۸ شاخص های برازندگی مدل تحقیق………………………………………………………………………………………………………………۱۶۸
۴-۹ نتایج حاصل از مدل معادلات ساختاری(SEM) برای بررسی فرضیه ها……………………………………………………. ۱۶۹
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۴-۱۰ نتایج آزمون T یک نمونه ای برای متغیرهای مکنون تحقیق……………………………………………………………………۱۷۷
۴-۱۱ نتایج آزمون مقایسه میانگین دو جامعه جهت سنجش اثر جنسیت بر متغیرهای تحقیق……………………….۱۸۰
۵-۱ نتایج آزمون فرضیات…………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۹۱
عنوان فهرست شکل­ها شماره صفحه
-۱۱ مدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۳
۲-۱ انواع وفاداری از دیدگاه مگی………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۴
۲-۲ دسته بندی وفاداری مشتری…………………………………………………………………………………………………………………………۴۵
۲-۳ الماس وفاداری………………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۵
۲-۴ مدل رفتار خرید …………………………………………………………………………………………………………………………………………۵۶
۲-۵ مراحل تصمیم گیری خرید……………………………………………………………………………………………………………………………۵۸
۲-۶ انواع رفتار خرید…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۹
۷-۲ مراحل بین ارزیابی گزینه ها و تصمیم خرید ……………………………………………………………………………………………۶۱
۲-۸ سلسله مراتب ارزش …………………………………………………………………………………………………………………………………۷۲
۲-۹ رویکردهای ارزش ادراک شده……………………………………………………………………………………………………………………….۷۴
۲-۱۰ مدل مفهومی تحقیق (Geçti & Zengin, 2013)…………………………………………………………………………..114
۲-۱۱مدل مفهومی تحقیق (Bianchi & Drennan, 2013) ……………………………………………………………………115
۲-۱۲ مدل مفهومی تحقیق (Zehir, Sahin, Kitapci, & et al, 2011)…………………………………………………116
۲-۱۳ مدل مفهومی تحقیق (Sahin, Zehir, & Kitapc, 2011)……………………………………………………………..116
۲-۱۴ مدل مفهومی تحقیق (Taylor, Celuch, & Goodwin, 2004) ……………………………………………..117
۲-۱۵ مدل مفهومی تحقیق (دهدشتی شاهرخ, جعفرزاده کناری و بخشی زاده، ۱۳۹۱)…………………………………..۱۱۸
۲-۱۶ مدل مفهومی تحقیق (عزیزی, جمالی کاپک و رضایی, ۱۳۹۱)……………………………………………………………….۱۱۸
۲-۱۷ مدل مفهومی تحقیق (Wan Omar & Modd Ali, 2010)………………………………………………………….119
۲-۱۸ مدل مفهومی تحقیق (Kim, Sun, & Kim, 2008)…………………………………………………………………………120
۴-۱ پراکنش جنسیتی پاسخ ­دهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی……………………………………………………….۱۵۴
۴-۲ پراکنش سنی پاسخ ­دهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی……………………………………………………………..۱۵۵
۴-۳ پراکنش وضعیت تحصیلات پاسخ ­دهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی……………………………………… ۱۵۷
۴-۴ پراکنش قیمت فعلی گوشی پاسخ ­دهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی………………………………………۱۵۹
۴-۵ پراکنش برند گوشی پاسخ ­دهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی……………………………………………………۱۶۱
۴-۶ میانگین متغیرهای مکنون در نمونه مورد بررسی………………………………………………………………………………………..۱۶۳
۴-۷ مدل ساختاری در حالت تخمین استاندارد…………..
……………………………………………………………………………………. ۱۶۶
۴-۸ مدل ساختاری در حالت ضرایب معناداری…………………………………………………………………………………………………..۱۶۷

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...