• مدل های ارزیابی سطح تکنولوژی…………………………………………………………………………………………………….۲۴

۲-۷-۱- روش ارزیابی اقتصادی موقعیت تکنولوژی………………………………………………………………….۲۶
۲-۷-۲- روش اندازه گیری غیر ادغام شده (مجزا )…………………………………………………………………..۲۶
۲-۷-۳- روش تجزیه وتحلیل استراتژیک…………………………………………………………………………………..۲۷
۲-۷-۴- مدل چند شاخصی………………………………………………………………………………………………………..۲۷
۲-۷-۵- روش شاخصهای تکنولوژی (آنکتاد)…………………………………………………………………………….۲۷
۲-۷-۶- روش ارزیابی تناسب تکنولوژی……………………………………………………………………………………۲۸
۲-۷-۷- روش پورتر…………………………………………………………………………………………………………………..۲۸
۲-۷-۸- روش اطلس تکنولوژی………………………………………………………………………………………………..۲۹
فهرست مطالب

  • تاثیرتکنولوژی بر فرهنگ واجتماع……………………………………………………………………………………………….۲۹

۱-۸-۱- فرهنگ ابزار………………………………………………………………………………………………………………….۳۰
۱-۸-۲- فرهنگ تکنوکراسی……………………………………………………………………………………………………….۳۰
۱-۸-۲- فرهنگ تکنوپولی…………………………………………………………………………………………………………..۳۰

  • ارتقاء سطح تکنولوژی و آثار اجتماعی آن…………………………………………………………………………………….۳۱
  • اثر بخشی ارتقاء فنی تکنولوژی…………………………………………………………………………………………………….۳۲
  • فصل سوم: پیشنهاد روش تحقیق[۳]……………………………………………………………………………………………………………………….۳۶
  • مقدمات و کلیات طرح تحقیق……………………………………………………………………………………………………….۳۶
  • نوع و تبیین انجام روش تحقیق…………………………………………………………………………………….۳۷
  • کلیات قلمرو های تحقیق………………………………………………………………………………………………۳۹

۳-۳-۱- جامعه آماری ( قلمرو مکانی تحقیق )……………………………………………………………………………۳۹
۳-۳-۲- روش نمونه گیری ( قلمرو اقدامات تحقیق )…………………………………………………………………۳۹
۳-۳-۳- حجم نمونه گیری (قلمرو احاطه تحقیق )…………………………………………………………………….۳۹
۳-۳-۴- ابزار نمونه گیری (قلمرو امکانات تحقیق )……………………………………………………………………۳۹
۳-۳-۵- دوره زمانی ( قلمرو دوره تحقیق )………………………………………………………………………………..۴۰
۳-۳-۶- راستی آزمایی ( قلمرو اعتباری تحقیق )………………………………………………………………………۴۰
۳-۳-۷- روش تحلیل داده ها ( قلمرو محا سبات تحقیق )………………………………………………………..۴۰

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...