رابطه ۳-۵ = مطلوبیت خالص
با توجه به این نسبت، دو برند از لحاظ مطلوبیت تداعی‌ها مقایسه خواهند شد (کریشنان[۸۶]، ۱۹۹۶).
۳-۹-۲-۳- منحصر به فردی
هر دو برند ممکن است در برخی تداعی‌ها مشترک باشند بنابراین به منظور مقایسه این ویژگی می‌بایست نسبت تداعی‌های منحصر به فرد به کل تداعی‌های موجود در نقشه مفهومی هر برند جداگانه محاسبه گردد و مبنای مقایسه قرار گیرد:

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

رابطه۳-۶ =منحصر به فردی
نتیجه گیری
در این بخش در مورد روش به کار گرفته شده در پژوهش حاضر در ابتدا توضیح داده شد و سپس درباره مراحل تحقیق صورت گرفته به تفسیر پرداخته شد. اطلاعات بیان شده در این بخش برای درک بیشتر داده‌های تفسیر شده در فصل بعدی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با علم به این موضوع در فصل بعدی به تحلیل داده‌ها و نتایج پرداخته خواهد شد.
یافته های پژوهش
مقدمه
تجزیه و تحلیل داده‌های حاصل از پرسشنامه و داده‌های بدست آمده از مصاحبه‌های انفرادی یکی از بخشهای حیاتی پژوهش را تشکیل می‌دهد. در این پژوهش اصلی‌ترین هدفی که دنبال می‌شود پاسخ گویی به سوالاتی که برای این تحقیق در نظر گرفته شده است. به همین منظور الزامی است تا مراحل تجزیه و تحلیل نقشه‌های انفرادی و فرایند رسیدن به نقشه واحد نهایی تک تک به صورت کامل شرح داده شود تا نقطه ای مبهم باقی نماند.
همانطور که قبلا بیان شد ابزار محقق برای جمع آوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه و مصاحبه بوده که پرسشنامه‌ها از طریق آمار توصیفی تحلیل و بررسی می‌شوند و سپس مصاحبه‌ها و نتایج آن‌ها مورد تحلیل قرار می‌گیرند
تجزیه و تحلیل داده‌های جمعیت شناختی
در این بخش داده‌های مربوط به توصیف نمونه‌های مورد بررسی ارائه خواهد شد. در پژوهش حاضر تعداد ۱۰۰ مشترک اپراتور ایرانسل و ۱۰۰ مشترک اپراتور همراه اول از جامعه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و الزهرا(س) مورد مصاحبه قرار گرفتند و تمامی افراد پرسشنامه‌های مربوطه را پیش از شروع مصاحبه پاسخ دادند.
سن
از آنجا که نمونه این پژوهش از بین دانشجویان انتخاب شده است،بیشتر اعضای نمونه از نظر سن در بازه ۲۶-۱۹ سال قرار دارند. جدول و نمودار ۱-۴ و ۲-۴ فراوانی و نمودار گرافیکی مربوطه را نشان می‌دهند.
جدول ‏۴‑۱ توزیع سنی پاسخ دهندگان همراه اول

فراوانی

سن

درصد

تعداد

۳۸%

۳۸

۱۹ تا ۲۲

۴۰%

۴۰

۲۳ تا ۲۶

۱۴%

۱۴

۲۷ تا ۳۰

۶%

۶

۳۱ تا ۳۴

۲%

۲

۳۵ تا ۴۵

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...