کاملا ً موافق

۶۶

۳/۱۱

۳/۵-

میزان احتمال خطا
(asyp.sing)

۰۰۰/۰

جمع

۳۷۴

مقدارکای-اسکوئ= x ²α,df

اندازه شدت نقش رسانه

C=(x ²α,df/ x ²α,df+n)^(1/2)

۴۹/۰

چون درصد خطای محاسبه شده کمترتراز ۰۵/۰ می‌باشددر نتیجه فرض ۰H رد شده است پس با ۹۵/۰درصد اطمینان ‌می‌توان گفت از دیدگاه جمعیت نمونه بین استفاده از رسانه و احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران رابطه وجود دارد باتوجه به اندازه ضریب توافقی(۰<C=0.49<1)بین صفر وپنجاه درصد و خیلی نزدیک ۵۰درصد ‌می‌باشد بنا بر این ‌می‌توان این گونه استنباط نمودکه بین استفاده از رسانه و احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران رابطه نسبتاًمطلوبی وجود دارد.

فصل پنجم

نتیجه گیری و ارائه راهکارها

۵-۱- مقدمه

بر اساس آنچه در بخش کتابخانه ای تحقیق مشخص شد، که در فصل‌های ۱و ۲ مورد بحث قرار گرفت، بر اساس یافته‌های میدانی که برخاسته از نگاه مباحث یاد شده بود، ‌می‌توان درستی و یا نادرستی فرضیه‌های تحقیق را بررسی نمود.
همان گونه که قبلا بحث شد، فرضیه‌های تحقیق عبارتند از:

۵-۱-۱- فرضیه اصلی:

اﺳﺘﻔﺎده از رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر ‌می‌باشد.

۵-۱-۲- فرضیات فرعی:

الف. میزان اﺳﺘﻔﺎده از رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر ‌می‌باشد.
ب. ﺟﺬاﺑﻴﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ و ﻣﻄﺎﻟﺐ امنیتی رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر ‌می‌باشد.
ج. میزان اعتماد به رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر ‌می‌باشد.
د. نوع رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر ‌می‌باشد.
ه. کارکرد رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر ‌می‌باشد.
و. بین میزان تحصیلات افراد باتاثیرپذیری انها ازرسانه‌ها رابطه معناداری وجوددارد

۵-۲- آزمون فرضیه‌های تحقیق‌:

۵-۲-۱- استفاده از رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان در شهر تهران موثر ‌می‌باشد.
برای بررسی این دیدگاه ناچاربه طرح فرضیه‌های فرعی زیر‌می‌باشیم.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

الف- میزان اﺳﺘﻔﺎده از رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر ‌می‌باشد.
ب- ﺟﺬاﺑﻴﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ و ﻣﻄﺎﻟﺐ امنیتی رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر ‌می‌باشد.
ج- میزان اعتماد به رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر ‌می‌باشد.
د- نوع رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر ‌می‌باشد.
ه- کارکرد رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر ‌می‌باشد.
و- بین میزان تحصیلات باتاثیرپذیری زنان منطقه ۱ شهر تهران ازرسانه‌ها رابطه معناداری وجوددارد
۵-۲-۲- آزمون فرضیه فرعی اول: میزان اﺳﺘﻔﺎده از رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر ‌می‌باشد.
باتوجه به فراوانی مورد مشاهده کای-اسکوئراز دید گاه جامعه مورد مطالعه بین میزان اﺳﺘﻔﺎده از رسانه و احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران رابطه وجود دارد‌. برای حصول اطمینان از وجود چنین رابطه ای آزمون وجود استقلال بین دو گروه(ضغیف وقوی )یعنی کای-اسکوئررا اجرا ‌می‌کنیم

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...